Jak się przyłączyć

Klienci

Podmioty lub osoby fizyczne zainteresowane przyłączeniem swojego domu (obiektu) do miejskiej sieci ciepłowniczej mogą kontaktować się z Działem Obsługi Klienta i Zarządzania Energią.

W Dziale Obsługi Klienta i Zarządzania Energią otrzymają Państwo bezpłatną informację na temat zasad i warunków podłączenia do sieci ciepłowniczej oraz dalszej procedury postępowania.

Podłączenie do sieci Ostrowskiego Zakładu Ciepłowniczego S.A. to kilka prostych kroków:

  1. Należy złożyć wypełniony "Wniosek o wydanie warunków technicznych na podłączenie obiektu do systemu ciepłowniczego OZC S.A." w Dziale Obsługi Klienta i Zarządzania Energią
    • osobiście w siedzibie OZC S.A. ul. Wysocka 57 (pon. - pt. 7.00 - 15.00)
    • pocztą na adres siedziby OZC S.A.
    Wraz z wnioskiem prosimy o załączenie dokumentów wyszczególnionych we wniosku o podłączenie


    W ciągu miesiąca zostaną przygotowane warunki wstępne/oferta.

  2. W przypadku zaakceptowania oferty przez składającego wniosek, przygotowana zostaje umowa o przyłączenie
  3. Po podpisaniu umowy przyłączeniowej dokumentacja jest przekazywana do realizacji do Działu Eksploatacji
  4. Dział Eksploatacji podaje termin rozpoczęcia i zakończenia prac zgodnie z zapisami w umowie o przyłączenie

    Kontakt z Działem Eksploatacji:
    • telefonicznie pod numerem: 62 735 86 11, 62 735 86 12
    • osobiście w siedzibie OZC S.A. ul. Wysocka 57 (pon. - pt. 7.00 - 15.00)
  5. Po zakończeniu prac związanych z podłączeniem zostaje podpisany protokół odbioru robót
  6. Kolejny etap to podpisanie umowy na dostawę ciepła